Det digitala steget
Päästääkseen markkinoille on tärkeätä olla tietoinen missä kanavissa on oltava näkyvillä, sekä verkkosivuilla että sosiaalisessa mediassa. Hanke suuntautuu matkailualan yrityksille suupohjan rannikkoseudulla joilla on tarve kohottaa digitaalisia taitojaan
On olemassa yhä enemmän digitaalisia työkaluja ja kanavia markkinoinnille, tiedonlevitykselle ja varauksille. Pienille- ja keskisuurille yrityksille voi välillä tuntua vaikealta pysyä mukana ”viimeisessä” ja tietää miten voidaan optimoida digitaalinen läsnäolo ja luoda näkyvyyttä ja kauppaa. Useimmilta pienyrityksiltä puuttuu läpiajateltu digitaalinen toimintasuunnitelma.
Hankeen toimenpiteet
Ottaa esille digitaalinen toimintasuunnitelma päämäärälle ja yrityksille
Yrityskäynnit ja valmentaminen ulkopuolisten konsulttien avulla
Toimia pitkäjänteisenä resurssina digitalisaatiossa matkailualalla suupohjan rannikkoalueella
Työpajoja eri teema-alueilla
Tietoja hankkeesta
-
Hanke:
-
Päätoteuttaja:
-
Osatoteuttajat:
-
Verkkosivusto:
-
Hankeaika:
-
Budjetti:
-
Myönnetty rahoitus:
-
Päivitetty:16.4.2021 klo 14.27.21